I'm Waiting You
BlackWhite?



Welcome To My Blog , stalker :)

I am Ezzam , the owner of this blog :P
You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links Goodies


Square-Square



"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
moon & star x)
Friday, April 20, 2012 | 4/20/2012 | 0 BlackWhite
hye and assalamualaikum readers :')


nama saya ezzam :> , malam nie aku x tw nk update pasal ap , eh! bukan malam , da nk pagi da pown :> , key , pagi nie , aku x tw nak update pasal ap tp disbb kn ada sorang makhluk tuhan tuh suruh aku update , takpe2 update jerlarh :D

okay , pagi nie saya bukan tak tido dari tadi but terjaga tak psal2 , haih~ saya benci apabila perkara ini berlaku -.- tw tak kenape ? sbb saya susah sngat nk tido balik -.- .. haih~ tetibe bersaya2 larh pulak , alim jugak aku pagi nie xD muahaha , x psal2 -.-

selepas aku terjaga , aku mengambil keputusan untuk online :> pergh~ bestt ohh , tak bosan mcam malam smalam x)) tw tak kenape ?? sbb ade org online lagi :> yg online tuh pulak org yg aku kenal :>

awaakk ! saya tw awak rindukn saya :D haha  , xpsal2 :) .. awak , klau awak rindu kan saya pegi ah tngk bulan ataupown bintang :') coz saya selalu tengk bulan ataupown bintang :') saya rindu someone ker saya stress ker saya sedyh ker saya marah ker saya ape ker , saya tetap akan tngk bulan atau bintang , tw x sbb ap ? sbb bulan dan bintang menenangkn jiwa saya :>

bulan dan bintang selalu memani saya x) haha , xpsal2 .. okay , pagi nie , saya mengaku yang saya rasa laen bila chat dngn awak -.- tak mcam dulu , pelik gile -.- rasa tah -.- haih~ -.- dan  saya terus keluar pegi melihat bintang , eleh xD haha .. tw x ? saya tak nampak bintang pown :( tp takpe , saya tak kesah :')


Ya , bila saya rasa keseorangan , saya akan keluar melihat bulan dan bintang , saya rasa , walaupown kita tak sama tempat tp mungkin kita sedang melihat bintang yg sama :> saya selalu fikir kan benda nie saat saya tngk bintang  xD eleh , haha .

awak , klau awak rindukan saya tngk bulan ataupown bintang tw :')

now, saya da update kan ? so bangga ah ? xD eleh , haha .

bye .


Older Post | Newer Post