I'm Waiting You
BlackWhite?



Welcome To My Blog , stalker :)

I am Ezzam , the owner of this blog :P
You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links Goodies


Square-Square



"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
4.
Thursday, April 19, 2012 | 4/19/2012 | 0 BlackWhite
                                                      hye & assalamualaikum

hari nie aku nk story pasal semalam , semalam tuh tah ap tah x) ..
            
okay , act , semalam aku tido awal (tuh pown nk bgtw -.- ) .. but aku tibe2 terjaga around 4 mcam tuh -.- , tak tw ah kenape -.- ..then , disbb kan boring , aku curi2 bukak lappy :') , then ,aku onn tadek sape pown online -.- bosann ohh ._. .. then , aku baca larh blog dia , dia ad story pasal ex  aku :') ,  key  abaikan -.- .

lepas aku baca blog dia , sumpah rasa bersalah --' tambahan lgi baca blog ex aku -.- ..Ya , semua nie salah aku , klau bukan dsbbkn aku , maybe takkan jdi mcam nie .. Ya ,aku yg salah -.- ..

 hana oh hana ,
If you rasa bersalah maybe I pown rasa mcam tuh x) .. Ya , I know klau I tak mntak cple ngan you mesty you takkan rasa bersalah ngan kinah , right ? ^^ ..You , untuk pengetahuan you ,I still contact dngn dia , just as a friend ^^ itu pown nk bgtw -.- haih~

 Ex oh Ex :>
kita still boley jadi kawan smpai bile2 kan ? :> that's why kite text awak semalam x) .
Awak , act ,kite nk awak benci kite , lupakan kite , delete larh semua mesej kite , delete larh semua memory mse kita bersama dulu :> .. awak , awak .. klau semalam awak kata kite da tk ingt psal awak , kite da delete folder awak , oh itu silap ! kite ingt semua tentang awak  , kite ingat psal yg bila kite jumpe nnt awk nk tolak kite , kite ingt psal gula2 nano ape semua tuh , just kita buat2 lupa , kita nk awak benci kan kite .awak awak , jangan lupakan kite but bencikn kite tau ? x)

                                                  hana , xyah ah rasa bersalah oh -.-
                                                 kinah , kita still boley jdi kawan x)

                                                    bye , assalamualaikum x)


Older Post | Newer Post